Braće Radića 45, Varaždin 042/214-160, 042/747-474

MiComp
Miele Centar Varaždin

Raskid i povrat

    1. Kupac ima pravo, pisanom obaviješću dostavljenom Prodavatelju, raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana računajući od dana od kada je njemu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet ugovora predana u posjed.
    2. Kupac je dužan prije isteka roka za jednostrani raskid ugovora Prodavatelju uputiti obavijest o svojoj odluci da raskine ugovor na papiru ili na drugom trajnom mediju i to putem obrasca za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave kojom izražava svoju volju da raskine ugovor. Po primitku obavijesti, Prodavatelj će Kupcu dostaviti potvrdu o primitku obavijesti o raskidu.
    3. Prodavatelj mora bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kad je zaprimio obavijest o odluci Kupca da raskida ugovor, vratiti Kupcu sve što je ovaj platio na temelju ugovora.
    4. Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Kupčevog izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj.
    5. Osim ako Prodavatelj izričito nije ponudio da robu koju Kupac vraća sam preuzme, Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat plaćenog dok mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag Prodavatelju, ako bi o tome Prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.
    6. Osim ako Prodavatelj izričito nije ponudio da robu koju Kupac vraća sam preuzme, Kupac mora izvršiti povrat robe bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.
    7. Kupac mora snositi direktne troškove povrata robe.
    8. Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
    9. Pravo Kupca na jednostrani raskid ugovora zakonom je isključeno u više slučajeva i u takvim slučajevima postotci umanjenja vrijednosti robe navedeni su u nastavku u tabličnom prikazu.
      Postotak umanjenja vrijednosti robe obzirom na stanje originalne ambalaže
      Vrsta proizvoda Neoštećena
      ambalaža
      Oštećena
      ambalaža
      Bez originalne
      ambalaže
      Kućanski uređaji 0% 10% 20%
      Uređaji za profesionalnu primjenu 0% 10% 20%
      Pribor i oprema 0% 10% 20%
      Postotak umanjenja vrijednosti robe obzirom na stanje vraćenog proizvoda
      Vrsta proizvoda Proizvod originalno zapakiran Proizvod nije korišten, već je isključivo isprobana funkcionalnost Proizvod korišten
      Kućanski uređaji 0% 0% Prema procijeni štete od strane servisne službe
      Uređaji za profesionalnu primjenu 0% 0% Prema procijeni štete od strane servisne službe
      Pribor i oprema 0% 0% Prema procijeni štete od strane servisne službe
    10. Prodavatelj utvrđuje stanje vraćene robe i to pregledom od strane servisne službe.
    11. U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Prodavatelj ima pravo uskratiti od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda.
    12. Kupac nema pravo na povrat / jednostrani raskid Ugovora u slučajevima propisanim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača, a posebice ako je:
      1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora, ako usluga bude u potpunosti ispunjena;
      2. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
      3. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave;
      4. predmet ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe;
      5. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima;
      6. Kupac posebno zahtijevao posjet Prodavatelja radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je Kupac izrijekom zahtijevao, Prodavatelj pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom;
    13. Kupac nema pravo na povrat i jamstvo za kupljene rezervne dijelove ako ugradnju izvodi samostalno.
    14. Neovisno o zakonskom pravu na jednostran raskid, Kupac ima pod istim uvjetima pravo na povrat proizvoda, na teret Prodavatelja u slučaju:
      1. kada je isporučen proizvod koji nije naručen
      2. kada je isporučen oštećeni proizvod (Kupac snosi teret dokaza da je proizvod bio oštećen prije predaje Kupcu ili prijevozniku kojega je odredio Kupac)
    15. Kupac je, u svim slučajevima kada vrši povrat proizvoda po bilo kojoj osnovi, proizvod koji vraća Prodavatelju dužan vratiti u originalnoj ambalaži, zajedno sa svim pripadajućim dijelovima i dokumentacijom, a svaka oznaka kojoj je svrha ukazati kako proizvod nije korišten ili oštećen ne smije biti uklonjena ili oštećena (osim u slučajevima kada se ostvaruje pravo iz jamstvenog lista u odnosu na oznake koje ukazuju da proizvod nije korišten).
Više u ovoj kategoriji: « Jamstvo i servis

Micomp d.o.o.

Miele centar Varaždin

Braće Radić 45, Varaždin

Tel.: 042 214 160
Fax: 042 214 160

OIB: 44960500845

Kontaktirajte nas